BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 2, 2011

coretan hati

aku terbaca dlm blog beautiful nara kisah mengenai apek dan ex-tunang dia erin si jejari runcing..bila aku baca komen (yeah aku suka baca komen kat beautiful nara)...suma org mara si erin nie sbb dia suka bercerita kat blog dia pasai apex. yelah sapa taknak bercerita kan if their bf/fiance is the famous goal keeper...then again dia cm menjerat diri dia sendiri la skunk when the relationship as we nw noe didnt work out...maybe betul as they say apex cm segan kot evertyhing nk diceritakan kat blog...so my condolences jejari runcing to u..maybe he just wasnt made for u..sbr ye dik non..

so cerita dia nk cerita pasal aku la takkan makcik cleaner plak kan..kdg2x sgt merbahaya apa yg kita rasa kita cerita kat fb, twitter and blog...everyhing pon org bc kan mcm skunk nie mesti ada yg baca smbil ngomel : benda mcm nie pon nk tulis kat blog..hahahaha...

in the end kan bila aku bc komen2x aku plak trasa....eh aku pon lebey kurang mcm tuh gak...kdg2x kan aku rasa benci ngan diri sendiri sgt...suma cerita pon nk cerita kat org..ingat nk luah kat sorang pastu dah jadi 2,3 org wat a loser..sighhhh...

byk gak aku dengar now cerita pasal laki pasang lain..mcm cerita my cousin...she's in love with a guy for god noes hw many long..laki tuh brapa kali ckp nak tunang ngan dia..kantoi ada gurl lain...sepupu aku yg patah hati nie accept a proposal..baru ja tunang sabtu ari tuh...masa aku pegi aku tnya dia dah brapa lama dia kenai, she said "baru kenai 2 mggu, mggu lepas mak dia datang ngan org yg berkira tuh (rekemen la) tau2x dah masuk minang kami terima ja klong sbb dok rasa kami asek kena tipu ngan laki" oh...aku diam ja masa tuh...senyum ja...tak terkuar nk tnya if she's oke or not....

hmm...aku tatau la nk ckp guys jahat ke? ada je gurls yg mcm tuh..wat i want to say is..mybe if u could be more i dunno maybe if u cud tell the truth to ur partner...kalo ada sumbody u want..dump her/he properly...jgn biar dia bergantung harap...tapi taktau plak if partner tuh taknak lepaskan plak...emmm tatau la skunk relationship is very complicated...so twisted..bila bahagia tuh macam nk terbang ja kat udara.....bila sedih tuh kan rasa mcm nk trjun bangunan...hai la cinta..oh cinta

dah la...byk sgt aku omel...ntah...just nk some peace of mind kot for myself kot writing dis entry.....hmmmm......

p/s: love is blind....

2 ngomelan:

|| A r a W a n i || said...

Salam..
Sy pon slalu, sangat terfikir yang in relationship ni komplikated tau.
Ntah, berbaloi ke nk terlibat dengan relationship?
Syg, jga, kasih, cinta dekat sum1.
Berbaloi ke?

Bout Fahmi n Amy tuh.. Ntah nk ckp ape, hal derang, biar derang urus sndri, ye dak?

BTW, nice entry.=)

amalina skellingtonz said...

salam arawani..

haha i noe how it feels..wat i noe is that sumhow, sumwhere there's sumbody for u..cheezy much i noe..LOL..

yeap i really think they shud solve this without the media..its getting uglier by the minute..

thnx for commenting..rajin la sggh slalu..hehe ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...