BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 10, 2011

white room

awight...today mao story sket...ptg tadi pas balik kelas HUBUNGAN ETNIK aku ngan rum8ku, nisa decide nk meronggeng...ada kedai mkn baru kat tman U, (parit king batu pahat la opkos!!) katanya..so we decide to check it out..so masa sampai mmg teruja sbb kdai dia mmg lain dari yg lain (kat situ la yea..). Kami pon duduk dengan bersemangatnya..(sebenarnya kami pegi berdua sbb nk sakitkan ati aini..hehehe..sorry aini) ushar menu dia tak byk sgt maybe sbb kedai baru

...so aku ngan boldnya order spagetti (betul ntah eja aku tibai je nie) ngan air susu halia..(aku rasa tak sedap badan sgt..) nisa order asam laksa ngan hot chocolate.mula2 dia nk order roti bakar...aku cakap..
''tak payah, tmpat aku pon ada toaster (cewah saja ja aku mao berlagak gak huhu)''

then bila makanan sampai...uissshhhhh menarik gak nie...tapi rasa dia so..so... je...atmosfera best tapi makanan tak best = tak best jugak la...emmm tau harga makanan aku brapa..haaaaa RM8.00 utk spagetti n RM1.80 susu halia.nisa pnya RM4.50 utk asam laksa..n tak silap RM3.50 lagi utk hot chocolate tuh yg rasanya mcm hot choc cadburry tapi dia +kan susu kot rasa lemak2 lagi..hahaha...takpe..try je...at least kedai tuh berani bawak sumthin yg different dari kedai2x yg ada kat situ...kalo bole mantapkan rasa, mesti ramai... ^^


so here tnpa rasa bersalah aku amik pic mcm aku ada share ja ngan kedai nie kan...LOL...tlg promote kot...



tgk dari luar mcm teruja ja...



kdai dia ada jual trinkets gak...tapi sket je..
okelah dari nmpak kosong je kedai..nice concept actually




table for 4....masa aku smpai tadi aku ada nmpak org
sebelah aku makan nasi lemak...nasi lemak dia RM2.50.rasa??
tatau la..huhu

 

 nmpak tak dari belakang tuh?? haa kejap g kita tgk muka dia..



aku order nie nama dia spagetthi orli kira spagetthi udang yow



haa..nama tak tuan pnya blog tgh bersantap..
haha nisa order asam laksa




tadaaaa..nie la nisa yg cute....cute kan dia hehe


tuan blog pon nk tunjuk cun gak der..lalala



p/s: keja makan je hg nie yeh mana tak membolattttt 

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...