BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 17, 2011

sePetanGaN kaMi bErsaMa...

hewop!!! huhu...semalam ari ahad...bersamaan ngan 16 hb januari 2011..aku sgt kebosanan..ingat nk rajinkan diri macam rum8ku nisa..yg tak henti2x stadi (aisehmen pemalas btul ini budak!! aku ye bkn nisa) waktu itu kira2x pkul 10.00 AM..

aku: jom kita lepak BP nk?
renu: oke ja..jom2x..bole nk cari baju raya (renu nie siamese agama buddha dia sambut taon baru cina ya..)

aku pon kendiannya mengajak org kpgku..eh aini ngan mimi ja..hehe..tetiba hujan lebat2x kuat2x laju2x...(dalam ati sedey ja..aishehmen...) pkul 3.00 PM dah benti hujan..ape lagi cepat2x kami siap dan keluar..rempit jew pon boleh...


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


destinasi 1st: secret recipe


misi: makan kek ler apa lagi

haha penat je (jog 5 round kat stadium pagi tuh). kami order kek dpt lak tea time kan..free tea or coffee yehaaaaa..penuh la tmpat tuh aku pon tanpa rasa bersalah wat evil eye kat mamat ngan aci dia..dia pon bgn perlahan2x dan pegi bayar (bajet gangster la tuh...)

disebabkan makan bnda yg kalori dia berkilo2x kami pon mengambil keputusan utk berjalan2x plak




 mimi n renu mkn hazelnut choc chip




aku ngan aini senget aku mkn choc indulgence, 
aini mkn high fibre cake tapi 
aku panggil cake hamster
(sumpah byk kacang sebijik cm makanan hamster) lalala


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




destinasi ke2: the store baru sebelah summit

misi: berjalan2x survey baju raya renu...

org len yg excited..sampe org yg nk cari baju raya tuh pon dah pening..haha sorry renu....kami tunjuk baju itu, baju ini, tuan pnya blog lagi excited sampe beristigfar (op2x nafsu shopping dia sudah mula mengganas). aku beli tshirt lengan pnjg RM15.00...(btul kata kamu rosy sy beli baju lagi huhuhu)



 renu tgh try baju raya




ada gaya posing model kat wall tuh tak ahahahaha


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


destinasi ke3: the summit

misi: survey baju raya renu lagi

tapi misi nie menipu sebenarnya sbb akhirnya yg bershopping tuh adalah aku dan aini..lalala...aku dapat wedges idamanku..walaupon mahal RM69.90 diskaun jadik RM62.90 jugak tapi berbaloi2x..sbb mmg lama dah hunt wedges mcm nie...sahabatku aini beli perfume dari body shop nama cherie kot..harga RM40.00 promotion body shop. kat sini renu berjaya rembat baju tdo harga RM10.00 (cute gila sbb baju itam ada love pink + purple)..




ha...gila kan aku tkpa skali skala..slalu sgt tak leh wat mcm nie..



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


destinasi ke4: carrefour

misi: teruskan berjalan2x....

niat nk solat maghrib je..kat sini sbb kami kluar dari summit pon mcm dah lmbat.....tetiba2x (ceh tetiba la konon kan...) nafsu berkaraoke mula meraja...apa lagi karoke plak...kami nyanyi 6 lagu..(opkos aku paling byk nie perasan sora sedap le katakan..) tapi selepas dipaksa2x maka yg lain turut menyumbangkan tenaga..
kat sini aku sempat beli spagetti strap kaler oren harga RM8.00 (tapi dah jual kat nisa sbb rasa kecik plak)


aini: sejarah mungkin berulang -  new boyz 
renu: khatimah cinta
mimi: mengintai dari tirai kamar - exist


mlm itu renu menunjukkan bakatnya..haaa renu nyanyi taw..cuma depan org lain dia shy2x cat sket..


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


destinasi ke5: kedai makan depan pasaraya smart


misi: makan la apa lagi


oh perut mula menyanyi senada ngan lagu yg kami nyanyi tadi apa lagi pitstop kejap kat kedai mkn..makanan aku masin btul..ish2x btul tak tipuu miaaa...aku mkn mee hailam, aini ngan rakusnya mkn nasi putih + sup daging, renu makan koew teow goreng kerang sama ngan renu (arini nie depa jadik soul mate asek makan makanan sama ja..heran btul)...dah kenyang balik tdooooooo sok pagi kelas daaa.....


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



sekian nukilan episod sePetanGaN kaMi bErsaMa...


p/s: renu yg carik baju raya aku plak yg shopping sakan tak patut...len kali kami nk ronda lagi..cadangan ari sabtu...amboi byk btul duit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...